Ihana herätä kaverin sohvalta. Tiedättekö swn tunteen ku on pikkaanwen krapula, janottaa pirusti ja haluais vaan olla omassa sängyssä nukkumassa? No tää ei ollu niitä ihania aamuja. Eilen oli kyllä tooooosi hauskaa, aamut ei vaan oo kivoja. oltiin siellä fonessa tanssimassa, oli paljon tuttuja liikenteessä ja fiilis katossa. Siskorakas oli melko humalassa ja vaihtoikin baaria sitten jossain välissä iltaa, ja sitte siinä 2-3 välissä mulle soiteltiin etttä tuuppas nyt rauhotteleen sitä sun siskoas. Tyttö tykästyi läpsimiseen.  Noh, sieltä sitte jatkettiin jatkoille mistä mä lähin vielä toisille. Ja täällä on ihan mielettömän suloinen kissa! Se on täysin vitivalkonen, ihan mun kissan vastakohta. Tosi hellunen ja leikkisä ja seurallinen. <3 Nyt sitte katon ku poitsit pelaa änärii ja toivon että pian pääsis kotiin ja suihkuun ja valmitautumaan uuteen nousuun.

Eli tänäänhän on ne synttärit! Lahja pitää vielä käydä kyllä ostamassa, mutta toiveenahan olikin joku pullo vaan. Siihen lisäks kyllä vielä jtn kivaa pitää keksiä. Ja tänään saa sitten laittaa ittensä oikeen hianoksi! Kiwaa, kun eilen ei ollut semmonen ihan perus baariluukki, tosi harvoin tuleeki lähettyä farkuilla ja topilla ulos? Aina pitää olla se mekko tai jtn. Mut tänään extrahianoks synttäreitten kunniaks. :)

Joooo, ja kyselin eilen siitä kultakortista! Pitää tänään käydä kirjottamassa joku sähköposti missä on yhteystiedot ja sitte miks mä semmosen kortin haluan/ansaitsen. Eli kirjotan yhteystiedot ja pistän että käyn siellä sen vähintään kerran viikosdsa, luulis sen riittävän. :D Njoo, kai mä nyt rupeen itkeen sitä kyytiä kotia että pääsis päivä vauhtiin ja sais hakia sen siskonki sitten sieltä mun "aviomiehen" luota. :D