Tämän aamun kurja alku on saanut loistava käänteen tässä päivän pyöriessa eteenpäin. Heräsin aamulla klo 6 jostain ihmeen syystä (ihan tosi, en kestä tätä univaikeutta enää: en nukahda milläään, heräilen läpi yöt...) ja olin niin väsynyt ja kipeän olonen. Mutta uni ei maittanut sitten millään. Ysiin asti pyörin sohvalla, kuuntelin aamuVoicea ja nettisurffailin, sitte lähdin kouluun vähä opiskelemaan. Sain jopa luettua suht hyvin, i'm very proud of myself. Ja matkalla kouluun näin rekkarinumeron 41, jota olen etsinyt iät ja kaudet. En ookkaan tainnu tosta selittää, eli kavereiden kera etitään rekisterinumeroita ykkösestä eteenpäin, jhärjestyksessä. Pitää olla suomalainen rekkairi, ja pålekät peruautot lasketaan, ei siis mitn rekkoja/busseja/peräkärryjä... No eniveis, mä johdan! Ja tiedän missä 42 ja 43 on! :D

Koulun jälkeen lähdin kaupunkiin missä sain jo varattua vaatteita reilu satasella, huomenna palkkapäivä <3 Kengät täytyy vielä huomen löyt'ää, ja ehkä jtn pientä tilpehööriä. :) Nyt mun illan kruunais vielä se että joku mukava lähtee mun kaa gringoon parille chillaileen ja pelaileen pelejä. Toiv löydän kaverin!

Ihan mielettömän ihanaa tiistaita kaikille!