Tuli justiin katottua nauhalta oscarit. Nauhotus oli kyllä takunnu jotenki koska se ei tullu alusta asti nauhalle, en nähny ekoja kategorioita enkä alkushowta enkä mitn. -.- Mutta onneksi IMDB pelastaa ja sieltä sai sit kattoa parhaat "sivu"näyttelijät jne :) Eniten harmittaa se alkushow mikä jäi väliin, ne on ain parhaat oscareissa. Mutta hey, Youtube pelastaa! http://www.youtube.com/watch?v=_XYWloNDWDU&feature=related <-- tossa linkki, oli tosi hauska! :D Mut mun lemppari on silti viime vuoden avaus missä oli Neil Patrick Harris, se on niin paras. <3 Siitä en ikävä kyllä löytäny hyvää pätkäää youtubesta?

Mutjuuu, oscareissa ärsyttävää on se ku ei oo nähny puoliakaan leffoista. Itse asiassa mä oon nähny varmaan vaan yhen noista, Alice in WOnderlandin. Nii joo ja Harry Potterin ofcoors! :D Mut muita en ookkaa nähny? Vaikkakin halua nähdä löytyy, pitänee kattoa ainaki The Social Network, Inception, Hereafter, 127 hours, Black Swan... No nuo ainaki! Että kattomista riittää. Mutjuu, odotinki että Inception varmaan voittaa aika monta oscaria, sitä on sen verran  kehuttu. Ja samoin Black Swan, luulin että se ois kaapannu enempi pystejä. King's spech voitti aika paljon, se ei kyllä vaikuta mun leffalta mutta ilmeisesti kummiski aika vaikuttava elokuva. Mutjoooo, mä taidan nyt ruveta kattoon jtn TV:tä. :P Yöt!