Ei hemmetti soikoon! Taas tuolla ulkona sataa jotain saakutan lunta. Siis ihan tosi, you'vw got to be kidding me! Mä oon niin korviani myötän täynnä tätä hemmetin talvea. -.- Ens vuonna jos jouluna ei oo lunta niin mun suusta ei sitten tule yhtäkään valituksen sanaa. Ennemmin luneton joulu kun uus jää/lumi kuaisn joka kestää ihan saakutan kauan.

Nii jo oon aivan unohtanut hehkuttaa että oon löytänyt kämpän! Voi ihanuus sentään, ens kuun alussa saan muutaa poies kotkoa. Ei siinä ettei oo kiva ku saa olla niin paljo perheen kaa nytte mut hei joku raja siinäki. :P No ee, mut inhottavinta on se ettei oikeen oo omaa rauhaa. Ja rakas kissani tuntuu vaan muuttuvan ärsyttävämmäks ja ärsyttävämmäks hela tiden täällä, vissiin liikaa häppeninkiä niin se vaan sekoilee vähän väliä.

Hänt Bild -lehdessä oli kuva lihavasta Johnny Deppistä. Ihan varmastoi sil on läskipuku päällä tai jtn. Se ei saa olla lihava. Tuo on taas ollut joku tyhmä tapa millä ne saa raukat ja hyväuskoiset juorulehtiä lukevat (=niinku mää) tytöt j pojat ostaan tuon lehden. Tottakai jos kannessa on kuva lihavasta Depppistä niin sydän hyppää kerran jos toisenki ylimäärästä ja pakko ottaa selvää että what the fakk? Mutjooo, ei se oo lihava. Ne vaan koittaa kusettaa meitä ja järkyttää herkkiä mieliämme.

Ja vielä yks ihana uutinen. Pääsin tuutorkouluttajaksi 2010! Tosi kiwaa, muutenki tosi siisti jengi koossa. :) En malta odottaa että saadaan valita uudet tuutorit ja että päästään viettään vappua ja leireileen jne. ;D This is going to legen -wait for it- DARY! :D

Huomenna nokka kohti helsinkiä, SKÄL-päiville!