Mun mielestä on jotenki outoa että mun blogin on löytänyt peräti 18 tyyppi googlettamalla mun nimen. Kuka mua googlettaa satana? :D Sit blogini löytää mun muassa seuraavilla sanahaulla: glada vappen, botnia punishment, nuppendaali, kukkakaali... Höhhöhhöö, mulla ainaskin oli hauskaa kun noita lueskelin.

Eilinen ollis oli kiva ollis vaikkakin olin todella humalassa yhessä välissä ja melkeen mnei hermot välillä yhteen. Siinä jatkoilla kummiskin huomasin että olin unohtanu laukkuni narikkaan, eli kotiavaimet ja kaikki jäi ollikseen. Nice! Onneks pääsin kyllä yhen söpiksen luokke nukkumaan, vaihteeks siellä eikä mun luona. :) Hetki sitten sain hatetua laukkuni ja kylläpä kisut tykkäs ku mamma tuli kotiin ja kyllä mamma (=määä) tykkäsin ku pääsi suihkuun. Ah, olo on ku uudestisyntyneellä. Tai jollain semmosella.


Ooon täysin rakastunu suraavaan biisiin : Eminem feat Rihanna - Love the way you lie. Aivan ihana, kannatan.


JA, mun rakas ihana ystäväni pääsi lääkikseen. <3 Oon niin onnellinen sen puolesta.