Kesäkolli/kesäkissa. Moon aina miettiny tota termiä ja miettiny että miten tommonen oikeen toimii. Kaiken maailman lehdet hehkuttaa kesän alussa kuinka hankkia kesäkolli ja miten sen pitää ja miten sen lopettaa kesän lopussa. Ja kuinka ihanaa se onkaan ku saa kesän nauttia jonku ihanan kollin kainalossa. Mutta en oo uskonu thn termiin ja tommoseen touhuun. Kuinka sitä muka visi lla jnku ihanan tyypin kaa vaan kesän, tai siis kuinka voisi suunnitella että "Voi ompa tossa ihana miäs, vietämpä sen kaa tän kesän ja jatkan sitte eteenpäin syksyllä ilman sitä". Ei mun ymmärrys riitä.

Mutta tänään hoksasin yhden asian. Mä olin tänä kesänä kesäkissa ja mulla oli kesäkolli. Niin sanotusti joo. Mun osalta se ei ainakaan ollu suunniteltua mutta näin kävi. Ja vaikka onki vituttanu miten kaikki loppu, nii kuitenki mietin kesää hyvällä ja muistan varmasti tän kesä aina ihan hemmetin hienona ja mahtavana kesänä. Vaikka tällä hetkellä lämpimät tunteet kesäkollia kohtaan on miinuksen puolella, niin en voi olla miettimättä että kyllä se silti teki mun kesästä hienon. Kiitos sen tutustuin uusiin tyyppeihin ja vanhoihin puolituttuihin vähä paremmin. Että joo, kesäkolli/kesäkissa voi olla ihan hieno asia.