VITTU! Mul oli pitkä kirjotus mut sit tää oli heittänyt mut veke enkä saanu sitä julkastuuuuuuuuu. Mut siis katoin dokumentin Ruotsista missä 16-vuotias jätkä raiskas kaks vuotta nuoremman tytön ja sit vielä myöhemmin 17-vuotiaan. Nöitä tyttöjä ei uskottu vaan ne on saanut kaiken paskan niskaan, koska se poika vaikutti niin kivalta. Nyt jätkä on kyl tuomittu molemmista johki nuorisohoitoon.

Tästä sit lähti ajatukset meidän rakkaan Suomen rangaistuksiin. Ne on ihan naurettavia! Poliisi raiskaa tytön (naisen joo) ja saa ehdonalaista? What the fuck?? Ihan tosi. Ja meidän elinikäinen on naurettavat 12 vuotta. Elinikäisen pitäis olla se elinikäinen, eli otetaan samat rankut ku USAs käyttöön, tyyliin 300 vuotta vankeutta ois ihan jees. Tämmösiä kaipais kyllä kaippi pedofiilit, murhaajat ja sarjamurhaajat ja raiskaajat. Mä oon ehkä sit vähä negatiivinen mut en kyl usko mihkää hemmetin ihmeparantumisiin. Taposta en heti pitäs loppuiäks vankilaan koska se ei oo suunniteltu homma jne, jotenki ehkä siis lieventää. Mutta kyllä semmosesti sais monenmonta vuotta olla linnas ja loppuiän käydä jossain terapiassa. Kuolemantuomiota en kyllä ottais Suomeen, kärsikään linnas ennemmin loppuikänsä ilman mitään mahdollisuutta vapauteen. Siis ne pahimmat rikolliset. Tämä on mun mielipide.

Ja vielä kuolemantuomiosta tuli mieleen eutanasia. Sen puolella olen kyllä, jos ihminen sitä itse haluaa. Kukaan muuhan ei voi armomurhailla porukkaa miten itse katsoo parhaaksi. Mutta ite haluaisin lempean armomurhan sitten joskus tulevaisuudessa kun olen sen verran vanha että en edes vessassa pysty käymään saatikka syömään. Siinä vaiheessa kun makaan sängyssä yksin päivät pitkät niin voisin otta jtn ns. nukutuslääkettä ja lähteä vihreille niityille (vai mimmonen sen mun taivas tuleekaan olemaan...)

Näin siis tänään.