Mä ja rakas siskoni varattiin tänään äkkilähtö Sunny Beachille! Siis ette edes osaa kuvitella kuinka siistiä tää on! Ja syitä on muutamia:

  1.  Mä olen vaan kerran ollut etelässä. Olin silloin 14-15-vuotias ja meitä oli matkalla mumma ja paappa, meidän perhe ja mun kaks tätiä perheineen. Eli se oli joku sukuloma. Ja olin sen verran nuori etten osannut välttis nauttia etelän lomasta niinku nykyään osaisin. ;)
  2. Mulla on kesäloma ja täällä on ihan surkeet ilmat ollu ja tulee olemaanki, ainakin toistaseks ja säätiedotteiden mukaan.
  3. Koska mä lähden pois Suomesta ens viikolla, teillekkin tänne Suomeen jääville tulee varmasti kunnon helteet, niinhän se aina menöö. Enkö oo ihana kun ajattelen teitäkin?
  4. Kaveri lähti sinne kesäks töihin, joten saa nähdä myös kaveria. Plussaa myös se että siellä on joku joka tietää kaikki parhaat paikat jne.
  5. Kaverini joka siellä on töissä sano että siellä on mielettömän halpaa. Te tiedätte mitä tää meinaa? Shopping!!

Tossa pari syytä. Ja se tärkein on ehkä tämä: biletystä niin kympillä: lämpösessä, halvalla!

 

Nyt sit vaan peukut pystyyn että en pelkää lentämistä, tosiaan vaan kerran muutama vuotta (LUE: aivan liian kauan sitten) oon lentäny.