Olin tänään hoitelemassa rakkaan hoidokkini,Zetan. Se oli aivan ihanalla tujulella (kuten eilenki) ja halus vaan antaa pusuja koko ajan. Ne on ihanan märkiä ku se nuole naamaa. -.- Mutta suulone se oli, ja käytiin pitkällä kävelylenkillä maastossa ja käyttäytyi oikeen hienosti, vaikka joku lehma tai sonni tai härkä tai whatever piti niin kovaa ja ihmeellistä ääntä, koskaan kuullukkaan moista... :P

Olin myös tänää pelaamassa minigolffia ekaa kertaa tänä vuonna. Enkä edes hävinnyt! Olin toka (okei no meitä oli vaan kolme...) ja ainoo joka sai kaks hole-in-onea! :) Vähän olin happy! Mulla oli erittäin huonot hermot että pari kertaa vedin seiskat ku se saakutan pallo ei menny sinne 4-5 ekalla nii luovutin ja löin vaan täysillä sitä palloa. Tommoset keskittymislajoit ei TOD ole mua varten.

Mä taas kerran päätin laihduttaa. Monta kertaa oon saman päätöksen tehny enkä koskaan oo saanu mitn aikaan. Vajaa parin kuukauden päästä on taas tropiclandiassa Fantasia-bileet nii ois najs jos sillon olis hyvässä, ed4es vähän laihemmassa, kunnossa. Masun vaan haluan pois. Kävin siis ostamassa mulle ruuaks porkkanoita ja omenoita. Nyt syön vaan hedelmiä ja välillä jotain sisäfilee-pihvejä yms seuraavat pari kuukautta. Ja kokeilen alottaa lenkkeilyn tjtn. Tsemiä mulle, sitä nimittäin tarvitaan ja paljon.


Nyt muutama jakso HIMYMiä, iltatupakka, teetä ja aikasin nukkumaan että huomen jaksaa ysik kaupunkiin ostaan fantasia-lipun. <3