Join hetki sitte elämäni ensimmäinen RedBullin. En oo koskaan pitäny energiajuomista enkä ole koskaan semmosta ostanut. Muutaman kerran baarissa oon juonu jonku kossubatteryn (en omaa mutta muilta maistellu) enkä muuta. Ne on aina haissu niin pahalle ja ällölle. Mut äskön täällä koululla kiersi jotain promo-tyyppejä ja ne anto meille ilmaset Bullit nii pakkohan se oli juoda. Eikä edes ollu niin pahaa ku kuvittelin? Mun mielestä parempaa ku battery tai ed (en muista kumpaa oon joskus maistanu?). Jee, huomaaks lääkismuru että oon taas maistanu jotain uutta? ;D

Ainoa huono puoli on se että mun keskittymiskyky kouluhommiin on tällä hetkellä nolla. Tosin en tiedä voinko syyttää RedBullia siitä? :P Ehkä tenttiinluku onnistui paremmin ku erinäisten tehtävien teko ja kirjottelu? Taidanki kokeilla sitä ja meen Ö-luola sohvalle makoileen ja lueskeleen. Wish me luck! :)