En oo pariin viikkoon ollu ollenkaan kotona, vaan joko reissussa taikka vanhempien luona. En oo myöskään nukkunu kauheen hyvin. Eka oli provinssi, siinä päivän välitauko ja sit Sunny Beach, seuraavana päivänä KPO:n bileet ja sen jälkeen vielä heppakisoihin v-lopuks. Joten en oo nukkunu juuri ollenkaan, max 5 tuntii per yö, ja lähes aina vähemmän. Joten voitte kuvitella kuinka pahat univelat mulla on. Tämän lisäks mulle on tullu järkyttävä yskä (Ai nii pitää muistaa ottaa yskänlääkettä, mamma anto mulle mukaan kotiin <3), flunssaa ja pää kipee.

Noh, tämä kaikki johti siihen, että kun tänään heräsin aamulla äitin ja isin sohvalta, en aluks tienny missä olin. Hätäännyin jo melkeen hetkeks että hemmetti olinko mä eilen dåkaas ja menin jonku rändöomin luokke yötä, mut en vaan muista. Laitoin silmät kiinno ja koitin muistella. Avasin uusiks, ja vieläki ihan pihalla, en muka tunnistanu rakasta kotiani. Kolmannen kerran ku silmät avasin rupesin hahmottamaan meidän olkkaria ja alakertaa:"Ah nii joo, täällähän mä oon asunu jo jonki aika aina ku en oo ollu reissus". Oli helpottava tunne.


Nyt tulin ihka omaan kotiin, pariin viikkoon täälläkään ollu. Ihan kiva kyllä, home sweet home. Paittes että oli tullu vuokraisännältä lappu että vuokra nousee huimat 33€. :/ Aikas palajon...Nyt nukkuun, josko sitä huomen tunnistais heti aamusta mistä herää. Ja sais vaikka nukuttua kunnolla. <3