Zerleone. Mun nykyinen hoidokki, 7-vuotias ori poika. Ihan mielettömän hiano, taitava ja sulonen, varsinki nyt ku on päässy uhmaiän ohi. ;)

RIP Cesar 1992-2005. Cesar oli meidän eka koira, maailman loojalein ja ihanin otus mitä tiedän.

Daddy Cool. Ihana, vähän homppeli ruuna joka asustaa tätä nykyä Ruotsissa. Kiltein ja herkin heppa ever.

RIP Largetto 1991-2010. Lagu oli mun ensimmäinen kunnon hoitohevonen, äijä opetti mulle paljon. Kiltti, ilkikurinen ja leikkisä miäs jolla oli suuri sydän.

Pumba. Meidän vanhus. Arkajalka joka peittää pelkonsa vieraita kohtaan murisemalla ja olemalla itse aggre jne. Tutuille kiltti ja lojaali. Söpö miäs joka rakastaa porkkanaa.

RIP Kaapo. Kaapo oli mun pupu, tosi herkkä mutta söpö.

Kindley. Suurin persoona jonka oon koskaan tavannu. Mielettömän ihana, leikkisä, kiltti, suurisydäminen, mahtava jne. Sanat ei riitä kuvaamaan. Parasta mitä voi saada. <3

 

Eläimet on aina ollut suuri osa mun elämää. Meillä on ollu 2 papukaijaa (joita en kylläkään muista), kissa, 2 koiraa, 7 hiirtä, 3 hamsteria ja 3 pupua kotona vanhempien luona. Ei tietenkään samaan aikaan mutta koko ikäni ajan siellä on jotain elukoita vipeskelly. Ja nykyään omassa kodissa mulla on kaks kisua, joista oli kuva aiemmin. Ja myös hevosia oon hoidellu koko pienen ikäni. Tässä oli vaan pari kuvaa, tärkeimmistä. Jostain syystä teki mieli muistella elukoita. <3