Oon kyllä ollu huono päivittelemään tätä, eikä mulla ees oo elämää mitä syyttää? En tiä, ehkäpä pitäs koko blogi vaan lopettaa ku ei kerran jaksa sitä päivitellä. :P 

Eniveis, toistaseks mulla vielä on vähä valitettavaa, joten tänään en ainakaan blogia poista. Mä oon nimittäin kesälomalla. Kuukauden palkallinen loma, NAJJS. Mutta se, miks mä haluan valittaa: kattokaa ikkunasta ulos (ainaki jos vsas asutta nii tää toimii). Auringost ei tietoakaan, kauhee tuuli ja ihan harmaata. -.- Siis just tältähän lomasään pitääki näyttään. Lomallahan on tarkotus pukeutua pitkiin housuihin, huppareihin, takkeihin, sadevaatteisiin yms. Pian saa attana talvitakitki nostaa esille. FAKK. Onneks huomnen tulee kauan odotettu palkka, joten pääsee edes shoppailemaan suruun ja illalla sit foneen dåkaan, ei tässä mihkää rannallekaan pääse nii kai se pitää juhlia että tulee ees jtn tehtyä loman aikana.


Eikö kuulostakki oikeen unelmien lomalta. kuinka kateellisia kaikki on mulöle ja mun lomalle juuri nyt? :P