Noh niin eli eilen sitten oli taitaiden yö ja mä olin Trendyllä mallina. Homman nimi oli se että meidän meikattiin ja puettiin ja laitettiin tukat ja sitten meni seistiin trendyn ulkopuolella "sisäänheittäjinä" ja kierreltiin kaduilla ja jaettiin flyereitä. Oli itseasiassa tosi hauskaa! Mulla oli silmät tosi vahvasti meikattuna, lilat meikit. Päässä oli sitten musta hattu ja siinä jtn viinipunasia hönsyjä. Pakko sanoa että aika coolilta näytin. :D Jos mun kone suostuu lataan kuvia niin voin tänne pistää yhden. :) Kaveritki sano että näytin ihan erilaiselta kun olin niin hianona. :D Saatiiin vielä kiitokseksi avusta sebastianin hiuslakka ja shampoo, ja bad hairiltä myöskin shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä hoitoaine. Ihan jeees. :)

Circus-leikkien jälkeen menin pulloon med kaverit. Oli ihan hauska ilta, tanssittiin aika paljon. Oli tosi nice kun olin menossa kotio niin huomasin alaovella että perkele eihän mulla oo avaimia! Lainasin ne kaverille aiemmin kun se haki kaljansa mun kämpiltä enkä koskaa muistanu ottaa takas. Ja kukaaan ei vastaa puhelimaan. -.- Onneks lopulta sain kaverin kii ja pääsin sen luo tohon ihan lähelle nukkuun, kiitos tack. Nyt mässään tunnin ja sit töihin.