Tänään on ollu ihan ihana päivä! Olin ensteeks aamulla koululla lukemassa huomisen tentiin ja heti ku kaverit pääs töistä nii käytiin prisman kautta hakees safkaa (mansikoita, viinirypäleitä, sipsii, jogurttia, patonkia ja vettä) ja mentii vanhan koulun nurtsikentälle hengaileen. Potkittiin palloo, heiteltiin mölkkyy ja maattiin auringossa. Ja mä luin tietysti mun tenttiin suht paljo, jätin palloilun välillä väliin ja keskityin olennaiseen, oon aika ylpee itestäni. :) Oishan tota lukemista vaikka millä mitalla vielä jäljellä mut eip voi mitn, pitänee toivoa että ope kysyy just semmosia juttuja mitä mä oon lukenu. :P

Mut joo, ihanaa on ollu. Sain jopa ekat rusketusraidatkin, t-paidan raidat. So HOT. Or not? Mut ei haettaa! Nyt ehkä viälä keksitään jotain pientä kivaa taikka sitten koitan pitää nenäni kiinni tenttikirjassa loppuillan, we'll see.

Byebye.