Woopwopp! Eipäs oo hetkeen tullu skriivailtua tännekään mitään, laiska kun olen. Eipä kai mulla mitään rikoisempaa päiviteltävää edes olis ollu? Mun elämä on ollu sitä perussettiä, töitä ja vähä koulua. Vähä juhlimista ja vähä kavereiden kanssa hengailua. Same old shit as usual?

Ja samaa rataa jatkuu aina vaan. Mulla on nyt täysin vapaa v-loppu ja olis tosi kiva keksiä jotain mukavaa puuhaa, mutta kun on sentitön ja euroton niin on se vaan hankalaa, kaikki ku maksaa tänä päivänä. Oltiin tos aamupäivällä, eli pari tuntii sitten, kavereitten kaa kahveella ja pelaas kick the fishiä nesteellä. Sovittiin sitte että muutaman tunnin päästä keksitään jotain kivaa, meidän pitää kaverin kaa tehä lista 5 asiasta jota voitais tänään tehdä (eli yhteensä 10 ehdotusta, molemmat keksii 5!) ja sit katotaan mikä on pasas vaihtoehto ja tehään sitä. Tai jotain. Mä en oikee oo vielä keksiny mitään. Tässä muutama vaihtoehto mitä mietin:

  • dåkausta. Ja vaikka sit foneen kattoon Fintelligenssiä. (Ongelma on se että mulla ei oo sentin senttiä. Okei nyt valehtelin, lompakos on 5 senttii ja tilillä 44 tai 66 senttii. Mut ei paljoa auta)
  • leffaa kattoon (Tää ois ihan jees, mulla on ilmaislippu gloriaan nii se ei maksais, mut ongelma on se että leffa kestää vaan sen pari tuntia max nii sit pitäis keksii paljo kaikkee muutaki. Ja ei me kummiskaa keksittäis yhtä leffaa jonka kaikki haluais nähä)
  • bowling. Sama ongelma ku dåkaus-vaihtoehdossa, kallista.
  • peli-ilta. Tää ois aika kiva vaihtoehto, jos sais hyvän porukan kasaan. Monopolii, korttipelei yms vaan koko illan.
  • Öööh. Viides on vaikee, mun ideat loppu. No vaikka cruisailua koko ilta vaasan moninaisia katuja pitkin, ja Cheekit ja Herrasmiesliigat pauhaa täysillä stereossa. Tulee ihanat kesät muutama vuos takaperin mieleen. Mutta tässäkin tarvis sit bensarahaa, joten unohdetaan koko homma. Ellei joku muu halua lainata autoonsa ja bensojaan mulle?
  • HEI VIÄLÄ YKS! Lähtis porvooseen moikkaan kaveria joka lupas tarjoo pussikaljat. Ainoo vaan että matka porvooseen taas maksaa. Muuten tää ois ollu naajjs.

Joo. Tämmöstä siis tänään. Saa ehdottaa kyllä kaikkee mukavaa puuhaa illaks. Tai tarjoo mulle pussikaljareissun. Tai vaikka ihan baari-illan jos siltä tuntuu. Mä en valittais!