Mä oon ollu vähän niinku piilosilla viime aikona mun blogilta. Voisin ketoa vaikka minkälaisia tekosyitä miks en oo mitään kirjotellu, koneet on hajoillu, on ollu niin kiire koulun ja töiden kaa, ei oo ollu mitn kirjotettavaa jnejnejne, mutta tosi asia on ser että oon ollu laiska. En oo jaksanu. Mulla on aiemminki ollu blogi jota kirjottelin kuukauden tai kaks ja sit se jäi siihen. Mutta katotaan josko saisin heräteltyä itteni eloon näin ppienen tauon jälkeen. :P

Näin tänään töissä ollessani vanhan exäni pitkästä aikaan, ja voi ny huhhuh. Mä en tajua, pun astuin, sydän rupes hakkaan sataatuhatta ja silleen. Oli kyllä niin ihana nähä sitä pitkästä aikaan, vaikkakaan en kerenny kunnolla jutteleen vaan vaihdettiin vaan kuulumiset. Mutta silti. Tää poika oli se jonka kaa kaikki päätty (molemmilla kerroilla) silleen yhtäkkiä vaan ilman mitn kunnon syyytä, mulla ei oo koskaan jääny siitä mitn pskaa tunnetta. Yks mukavimpia ja kivoimpia miehenalkuja (?) joita tiijän. Ja ilmeisesti se vanha suola janottaa edelleenkin vähä, käyttäydyin sen jälkeen ku pieni teinityttö jota ensi-ihastu pyytää treffeille ekaa kertaa.

Oijvoij, voisko kolmas kerta toden sanoa? :P