Pyydän jo anteeksi tätä inläggeniä, erityisesti rakkaalta lääkisBFF:ltäni joka vihaa kuunnella kissajuttujani, koska nyt puhun mun kissasta. (Sun ei muru välttis oo pakko lukee tätä ;P)

Mut eniveis, mulla on nyt kissa oksennellu täällä kotona parisen viikon ajan. Nämä oksennusihanukset on löytynyt aina sen jälkeen, ku oon ollu poissa kotoa. Ja koska mulla on kaks kissaa, on ollu paha lähteä arvailemaan kumpi se on. Mullahan on siis yks lihava, vähän "erikoinen" katti joka ei osaa kävellä suoraan, pitää ihmeääni ymsyms ja sit semmonen hoikka ja hiano kisu. Mä sit tietty oletin että se olis tää "erilaine" kissa. Mutta tänään tuo hoikka ihanainen Siriukseni sitten oksensi. :( Tuli hirvee paniikki, mutta hyvä että tietää nyt kumpi niistä on kipeenä että voi eläinlääkärille soittaa ja lähteä käymään koska luultavasti on tarvetta. :(

Ärsyttää vaan ku en tiedä mistä se vois johtua? Ne on sisäkissoja niin ei pitäs olla matoja? En kyllä oo madottanu, ehkä pitäis tulevaisuudes ihan varmuuden vuoks. Ruokakaan ei ole vaihtunut niin ei siitä pitäs johtua? ARGH, sekoioon. Sirpe-parka. :( <3