Mä oon vähä mokaillu viime päivinä. En lähe koko hommaa kertomaan nyt koska en tietyistä syistä viitsi. Mutta joo, pahasti meinas jopa käydä mutta onneks ei käynyt. Nyt kummiskin oon miettiny tätä mun ainaista toilailua ja biletystä jonki verran. Ja oon kyllä oikeesti vähän parantanu tapojani, jos esim miettii millanen olin vuos tai pari sitten. Joo siis juhlin edelleenki todella usein, mutta nykyään homma pysyy paremmin käsissä. Ennen en osannu yhtään rajojani tuon alkoholin kanssa, mutta nykyään jo osaan vähän paremmin rajoitaa enkä joka kerta vedä päätäni niin täyteen etten mitn muista. Vahinkoja tietty sattuu mutta ei enää niin usein. Ja nyt aion vieläkin enempi parantaa tapojani ja voisin melkeen jättää shotit yms kokonaan pois (paitsi sitseillä tietty pitää ne pakolliset kaks juoda..) ja juoda vaan mietoja juomia, jokunen kuoharilasi sillon tällön.

Tiedän että mä mokasin todella pahasti nyt, ja en tod anna sen enää koskaan tapahtua. Eli kenekään tutun ei tarvitse pelätä mun puolesta. Aion nyt parantaa tapani ja haluan unohtaa menneisyyden vanhat toilailut ja keskittyä tulevaisuuteen.

Toivottavasti kukaan ei nyt vihaa mua ku oon tämmönen mokaileva känniääliö välillä. Varsinkaan kukaan ihana...