Kowat ja kiwat villaavslutningit vaan kaikille!

Olin eilen "parilla" koska piti aamulla klockan kaheksan töihin, Noh pari vaihtui jossain välissä muutaman ja siinä sitte mentiin taas. Baarissa påilkkuun asti ja ofkoors vitun kännis. Heräsin puol ysiltä ku faija tulee herättään että mamma oli soittanut sille (en herännyt puhelimen soittoon) ja mun pitäis olola jo töissä. Noh, myöhästyin sen nelkytviis minsaa sit töistä. Ja kartoin kassalla istumista melko lahjakkaasti, yhteensä ehkä vajaa pari tuntia istuin neljästä. Lähin kattokaas tuntiviistoist minsaa etuajas sieltäki.  Nyt on sit taas parin viikon loma. <3

Joku asiakas sanoi että mulla on mielettömän kauniit silmät. Joo oon kuullu sen ennenki että mulla on suuret ja nätit silmät mutta hey c'moon, eiliset meikit silmillä ja silmät ihan krapuilaisen punaset. Mut thanks mate, you made my day. :)'

Nyt juhlimaan mökkikauden päättäjäisiä (mökillä en käyny kertaakaaan.....), tiedossa siis kunnon kotibileet pitkästä aikaan. Nice! Too bad that thi one cute guy ain't coming.