Villaavslutningit oli ihan mukavat. Mä nyt tottakai sekoilin omiani ja lähdin ensteks jo ennen puoltayötä kotio ku oli muka niin tylsää. Mutta mutta, ei ne bileet siihen loppunu! Kerkesin faces hetken jumittaan ja jutteleen yhen söpiksen kaa kunnes tajusin että pakko lähteä takas! :D Ja kannatti, loppuilta oli hauska! Vaikka raketit olikin jo loppu eikä porukkaa ollu enää paljoa niin oli tosi rento ja hauska fiilis. Ja vähä leikittiin pyssyllä ja katottiin kuka osuu parhaiten kynttilöihin. Pojat tais olla parhaita mutta kyllä me tytötki kaikki kerran osuttiin. Oli hauskaa, vaikkakin mulla nyt on mustelmia käsivarsissa koska en osannu pitää oikein kiinni siitä aseesta. :P

Ylihuomen alkaa koulut. Tai siis uudet fuksit tulee. Eli tänään alkaa tutorkoulutukset. Fiilikset on kyllä hyvät, ihana olla taas koululla ja nähdä kavereita. Seuraavat pari viikkoa tulee kyllä olemaan niin kiireiset eikä vapaa-aikaa/omaa aikaa tuu olemaan yhtään mutta se ei haittaa, nää viikot tulee nimittäin oleen myös ihan mielettömän hauskat.

Ekana vuonna olin fuksi ja syksy oli mahtava. Olin vähä pihalla kaikesta mutta se ei haitannu, kiitos tutoreiden. Tokana vuonna (viime vuonna) olin tutori, ja syksy oli vielä hauskempi, jos mahdollista. Nyt kolmantena vuonna olen tutorkouluttaja ja saav vielä ainakin yhden syksyn siis nauttia kaikesta tästä ihanuudesta! Ahhh. <3