Olin tuossa maanantaina kaverilla tukkamallina kun hänellä oli näyttötyö (opiskelee siis parturi-kampaajaksi). Kauhulla odotin sitä sillä olin luvannu että mun pitkät kutrit saa leikata pois ja annoin tälle vapaat kädet tukkani suhteen. Noh, lähtihän sieltä sitten melkeen kaikki tukka! Tukka on nyt lyhyttä polkkamallia lähes kokonaan mutta vasemmalle puolelle jäi pidempää tukkaa tähän eteen. Tulos oli ihmeen hiano ja sopii mun pyöreisiin kasvoihinki ihan hyvin! Pelkäsin että tulen näyttämään pikkupojalta jolla on pallopää mutta thank god en näytä siltä. Tukka on tosi hieno ja itseasiassa sopii mulle ihan hyvin. Ja mukavaa vaihtelua, mullahan on aina ollut siht pitkä tukka enkä mitään erikoista mallia ole koskaan uskaltanut kokeilla. Että kiitokset tälle neidille kun sai mut kokeileen jotain erikoista ja vielä ihan hyvin tuloksin. :)

Päivitykset on jääny viime aikoina aika vähiin, eipä oo hirveesti mitään tapahtunutkaan. Nyt lauantaina on sit se coktailtilaisuus jota oon niin ressannut. Mutta enää en jaksa, menen ilman aveccia ja sillä siisti. Ehkä sieltä sit illan aikana löytyy jonkimoinen avecci... :D