Mua nyt vähä pelottaa sanoa tätä, mutta mä meinaan mennä tänään salille! Hihhiih, oon päättäny kokeilla tota kuntoilua, kaikki sitä niin hehkuttaa. ;D Mut joo tosiaan, saadaan töiden kautta käydä kaks kertaa viikossa ilmatteeks yhellä salilla niin ajattelin nyt ottaa tuosta hyödyn irti.

Ja mua tosiaan pelottaa paljastaa tämä ennen ku oon siellä käyny, nyt kummiski joudun josatin syystä perumaan ja kaikki pitää mua entistäkin laiskempana, jos se on mahdollista... Ainoo syy, miks en sinne mene jos en mene on se että en saa kenkiä. Itellänihän ei tosiaan mitn sisäkenkiä ole koska en oo salilla koskaan käyny ja aattelin nyt käydä parentsien luona kattoos jos sieltä löytyis äitiltä lainaks jotkut vanhat kengät. Jos ei niin en mee, en halua sukkasillani siellä pomppia.

Ja mua kyllä kans vähä ärsyttää ku tuolla on niin helvetin kylymä, ei oo kiva kävellä kaupunkiin ja takas mutta kaippa se on pakko kärsiä. Jos sitä oikeesti pääsis joskus siihen paljon puhuttuun, mysteeriseen kesäkuntoon tänä vuonna!