Ahhhh elämäni paras viikko. En voi muuta sanoa, siis sanoinkuvaamattoman ihanaa! Meillä oli koko viikon ihan mahtavat säät (muutamaa pientä sadekuuroa lukuunottamatta, jotka ei todellakaan menoa hidastanut) ja vaikkakin reissu oli lähes yhtä dåkaamista vaan -elikkäs aika rankka- niin en kyllä vaihtais mihkään. Meidän kaverihan on tosiaan siellä töissä, ja se muiden työntekijäkavereidensa kera asu samassa hotellissa kun me, joten oli suht helppo aina löytää seuraa ja ne piti meidät hyvin ajan tasalla kaikista bileistä yms. Mä oon vähä rakastunu tohon listailuun, joten tässä "listakoonti" meidän reissusta:

  • party, party, party
  • ihania ihmisiä, niin ne sisäänheittäjät kaduilla (ei jääny vänkäämään jos sanoi ei kiitos!) ja kaikki turistit yms joihin tutustuttiin.
  • tanskalaiset oli hemmetin pervoja. Mutta hauskoja.
  • party boat oli kiva. Sääli että se avattiin meidän vikana iltana, olis ollu kiva mennä sillä aina päivisin juomaan parit jne.
  • The Viking on maailman ihanin "etkopaikka". Tosi mukavia baarimikkoja, hyviä drinkkejä ja rannan vieressä.
  • Amora oli kiva yökerho. Aina huippumeno, ja siellä soi jopa Petri Nygårdin Selvä päivä :D
  • Sisko puhu brittienglantia koko ajan, seriously. Mä en puhunu englantia, hymyilin aina vaan tyhmästi ja nauroin välillä (ymmärrän kyllä mutta jostain syystä en tuolla osannu puhua yhtään!)
  • Som flickan sa. Reissun yleisin lause.
  • "lomapoifrend".
  • kasa toinen toistaan kauheempia ja hauskempia kuvia.
  • Beach Party! The Vikingissä, meno oli ihan sairaan kova ja oli mielettömän hauskaa! Kävin uimassa, hukkasin kengät ja lasit. Pirun isot aallot vaan pyyhki mun yli ja vei ne mennessään. :P
  • Paaaaaljon hyvännäkösiä miähiä.
  • Mä sain paljon harjootella mun ruotsintaitoja.

I LOVE SUNNY BEACH. Now and forever. <3

 

Vielä muutama kuva reissusta. Nää on kyl tylsiä ja vaan musta, muta vhatever. Saa kelvata.

Minä ekana iltana, ekassa "baarissa" ja ekalla kaljalla.

Mun ja siskon perustilaus. Kaks mansikkadaquiria ja kaks sex on the beachea. (tai sex on the boatia/sex on the bar, riippu missä oli)

THE VIKING. Paras paikka. <3

Minä norjalaasten hotellibaarissa. Ne oli mukavia.

Ranta. Tai siis eeeerittäin pieni osa sitä rantaa.

 

(Ja kuvat varastin siskoltani)