Hitto, se mun tilaama peili oli tietysti sit liian suuri. Pitää käydä vielä vähä hiomassa sitä ennenku sen saa asennettua. Sitä lukuun ottamatta olen nyt ns. täysen vapaa tuosta mun ex-kämpästä. Vähän ristiriitaisin tuntein kyllä, mutta turha sitä enää murehtia. Nyt vaan uutta kämppää odotellessa. :)

Voi että, eilen näin ekaa kertaa semmosessa hyvässä kunnossa (LUE: en täysin kaatokänneissä) kaverin "pojan". Sanotaanko siis äin että ei ne mikään pari ainakaan vielä ole mutta vois olla. Mut siis joo, pikkasen mua aluks nolotti ja hävetti kun ne tuli sinne kaverin luo. Oon nimittäin joskus aiemmin baarissa hypänny sen kaulaan ja pussaillu poskille ja huutanu "Voi ku sä oot söpö! Siis sähän oot niin ihana! Sun on pakko ottaa tää mun kaveri!" JNE. No eilen sit onneks selvis että ei sekään tämmöstä muista. Huh helpotusta. Mutta pakko myöntää ettäö olihan se ihan syötävän sulonen. ;) My friend is very lucky.

Puuuh, koko päivä menny facebookis ja teeveetä kattellen. :P Kuviaki sain faceen laitettuu piiiiitkästä aikaa ja kävin stalkkaas noitten miästen profiileja. x) Hihii. :)

Argh. Mutsi menny nukkuun ku kuuluu vvaan kauhee kuorsaus. -.- Pitänee hakee jotkut korvalaput.. Vihaan kuorsaamista.