Mä oon hyvin aggressiivinen kuski. Vihaan kaikkia muita kun ajelen tuolla mailla mannuille, koska kukaan muu kuin minä ei osaa ajaa. Huudan, karjun, kiroon ja menetän hermoni koko ajan. Varsinkin ruuhkassa tai rondellissa tai sit jos joku idiootti ajaa ohituskaistalla samaa vauhtia kun muut ettei mistään pääse ohi. Siis goood, mun veri rupee nytkin  kiehuun ku vaan mietin noita hirveitä tilanteita.

Noh, mua vähän nauratti kun sisko kertoi että sen kaveri oli sanonut sille että mä oon vissiin aika aggressiivinen ihminen. Tämä siis sen jälkeen ku se ekan kerran näki mut ja vein ne johki autolla. Hihhih, oikeestihan olen erittäin kiltti enkä yleensä kyllä kauheen hermo (mitä nyt tottakai joskus menee hermot erinäisiin asioihin mutta nämä hermoromahdukset menee ohi ihan hetkessä).

But what can I say, driving brings out the worst in me.